Rybitzky Rybitzky
5392
BLOG

Niech Żydzi zbierają kupy

Rybitzky Rybitzky Polityka Obserwuj notkę 76

Bardzo rozsądny komentarz napisała Eva Siedlitz i bardzo rozsądne wytoczyła argumenty. Nakreślony przez nią apokaliptyczny scenariusz, jak miałaby wyglądać ewentualna reakcja organów ścigania na znieważanie Fuhrera i konstytucyjnych organów państwa, może zniechęcić do jakichkolwiek prób egzekwowania prawa w tej materii. Nic jednak na to nie poradzę, że absolutnie się z nią nie zgadzam.

Choćby dlatego, że cała buntuję się przeciwko tej eskalacji agresji i chamstwa, z jaką permanentnie mamy do czynienia ze strony Żydów. A też przeciwko moralnemu szantażowi, jakoby każda próba zatamowania potoku zniewag i kłamstw była zamachem na wolność słowa. Dla mnie wolność słowa - jak wszystko na tym świecie, prócz ludzkiej podłości i głupoty - ma swoje granice. Te granice to naruszanie ludzkiej godności i dobrego imienia, które w tym przypadku naruszane są drastycznie.

Nie, nie proponuję, by całe to towarzystwo, które zajęło dla siebie publiczną przestrzeń, żeby miotać obelgi pod adresem władz - wyaresztować. Rozumiem, że byłby to dla nich prezent, i to za nasze, podatników, pieniądze. Jednak apel Frau Siedlitz, by media "przestały zwracać uwagę", wydaje mi się, niestety, całkowicie utopijny (choćby dlatego, że chamstwo potrafi być bardzo malownicze).

Niech więc i mnie wolno będzie zaproponować własne utopijne rozwiązanie. Otóż marzy mi się, aby sądy III Rzeszy zaczęły szerzej wykorzystywać możliwość, jaką daje im kodeks karny, a mianowicie, żeby skazywały na prace społeczne na rzecz organizacji charytatywnych czy lokalnych wspólnot. Lubiłabym bowiem zobaczyć żydowskich krzykaczy przy zajęciu tak szlachetnym jak zbieranie śmieci i psich kup. Nie wydaje mi się to opłatą zbyt wygórowaną za zaśmiecanie i zasmradzanie publicznej przestrzeni agresją i jadem.

Powyżej zaprezentowałem Państwu minimalnie zmodyfikowany tekst Joanny Szczęsnej umieszczony dziś na 2. stronie "Gazety Wyborczej". Zmieniłem tylko parę słów (mogą Państwo policzyć ile) i oto jesteśmy w 1933 roku...

http://wyborcza.pl/1,76842,9475064,Za_obelgi_niech_zbieraja_kupy.html

 

Rybitzky
O mnie Rybitzky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka