Rybitzky Rybitzky
4156
BLOG

Głosuję na Platformę!

Rybitzky Rybitzky Polityka Obserwuj notkę 36

Dobrze, już dobrze, Panie Premierze Tusku, zagłosuję na Pana partię. Tylko proszę mnie już więcej nie straszyć PiS, bo się obudziłem z krzykiem o 5 rano. A zasnąłem o 3, bo groza mnie taka wzięła, że spać nie mogłem.

I proszę nie kręcić takich horrorów, jak ten ostatni ze staruszkami. Teraz boję się wyjść z domu po bułki – w sklepie mogą na mnie takie czyhać. A każdy wie, że taka staruszka to nie byle co. Są szybkie, jak błyskawice.

Ponieważ już głośno zadeklarowałem poparcie i uwielbienie, proszę również o nie przesyłanie mi listu Szanownego Pana Premiera. Szkoda papierów na przekonywanie przekonanego. Z lękiem, ale pójdę na wybory. Ominę bojówki PiS, przedrę się przez moherowe pułapki i wykonam obowiązek wyznaczony mi przez Pana oraz Adama Michnika: zagłosuję i spie... za granicę.

***

A tak na serio, to chyba trzeba będzie faktycznie zagłosować na PO. Przecież scenariusz wydarzeń na najbliższe miesiące wydawał się prosty: W razie zwycięstwa PiS, pozostałe partie zawiązują "systemową" koalicję i rządzą, póki nie zatoną utopione przez bezczelność i nieudolność różnych Mirów i Zbychów. W razie wygranej PO, scenariusz ten sam, tylko bez SLD lub PSL w koalicji.

Ostatecznym efektem tegorocznych wyborów byłaby totalna kompromitacja "obozu III RP", połączona zapewne z mniej lub bardziej gwałtowną wymianą elit. Lecz by taki scenariusz się spełnił niezbędny jest jeden podstawowy warunek – Donald Tusk i jego Miry oraz Zbychy muszą być przy władzy, gdy wszystko runie.

Tymczasem kampania Platformy jest prowadzona tak nieporadnie, że partia ta w szybkim tempie może odstraszyć od siebie kolejnych wyborców. Jedyne, na co teraz stać sztabowców PO, to groteskowe filmy porównujące staruszki do bandytów. Coś takiego nie może utrzymać Tuskowi władzy. A jeśli PiS zdobędzie 50 proc. głosów – to cały plan się sypie.

Ktoś więc się musi poświecić, i głosować na Platformę. Nie pozwólmy Tuskowi uciec przed odpowiedzialnością.

Rybitzky
O mnie Rybitzky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka