Rybitzky Rybitzky
3811
BLOG

Romaszewski na Powązkach? Urzędnicy muszą sprawdzić, kto to był

Rybitzky Rybitzky Polityka Obserwuj notkę 98

Myślałem, że w tym Czasie Pogardy ludzie systemu stworzonego przez władzę nie są w stanie zaskoczyć mnie swoją małością – ale ich najwyraźniej nie doceniałem.

Agnieszka Romaszewska poinformowała na Facebooku o terminie pogrzebu swojego Świętej Pamięci Ojca (odbędzie się w czwartek 20 lutego, msza żałobna o godzinie 13.00 w Katedrze Warszawskiej, a sam pogrzeb na Powązkach Wojskowych). Opisała jednak również, jak została potraktowana przez urzędników Hanny Gronkiewicz-Waltz w warszawskim magistracie:

Nawet jeszcze i teraz nie jest pewne ( w każdym razie tak wynikało ze słów urzedniczki z ktorą rozmawialiśmy) czy Prezydent Warszawy wyrazi zgodę na pochowanie w poczesnym miejscu, na początku Alei Zasłużonych na Powązkach, zaraz obok Kuklińskiego, Kuronia, Kołakowskiego.... Pani z magistratu powiedziała, żeby przynieść zaświadczenie o przyznaniu orderu Orła Białego. Najlepiej kopię legitymacji .Co prawda towarzyszacy mi kolega, Michał, zwrocił uwagę, że lista odznaczonych jest na stronie Kancelarii Prezydenta, ale przyniosę. I o przyznaniu Honorowego Obywatelstwa Warszawy i 7 nominacji senatorskich i legitymację członka Trybunału Stanu...

Słów brak. A raczej owszem, ciśnie się ich dużo na usta, ale raczej nie takich, które mógłbym tutaj umieścić.

Rybitzky
O mnie Rybitzky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka